Sunday, October 01, 2006

Jaha.............här igen

Tillbaka igen...

Nu har jag gift mig..20 augusti blev jag fru..

Dagen efter började min son sin nya skola och det går över förväntan bra för honom.
Han kan läsa nu, efter bara en o en halv månad i skolan...fast skriva går inte.
Förmodligen har han dyslexi och skolan håller på och kollar det med tester..
Han trivs som fisken i vatten och vill inte tillbaka till Göteborg, ja ärligt talat vill han inte åka till sin far heller så länge som han är kvar i Göteborg på det gamla stället..
Pojken är helt förvandlad..

Idag fyller han 9 min älskade son...hipp hipp hurra!!!!

Ha det bra alla...ska försöka uppdatera mer regelbundet nu...
För en ny kamp mot myndigheterna har startat, denna gång för att ha rätten att leva..

Kram Annelie

1 Comments:

Blogger Birgit said...

Härligt hoppas allt går bra för din son . Det är kämpigt . Mitt ena barnbarn har adhd men hon är 14 år o fick reda på detta i höstats men går nu ien liten o lugn klass o lär sig förvarje dag som går .

9:17 PM  

Post a Comment

<< Home