Sunday, April 30, 2006

Så arg............

Med risk för att säga för mycket...men jag är så förbannad idag,,
En viss person menar att det inte alls händer nåt ute med grabben..gissa vem??
Varför kommer då grabben med tårarna sprutande och ber mig om hjälp???
Skulle han komma till mig utan anledning???
Alltså av alla envetna människor så är ju denna person skrämmande inbilsk som tror att
grabben skulle vara säker här...

Vad gör man åt en sån människa???
Som föredrar att blunda för fakta?? Allt är bara ett ständigt "om gud vill" från denna människa.
Tror h*n grabben fick skadestånd för att inget skulle ha hänt??
Hur urbota dum får man lov att vara???

Usch jag är så arg så det kokar i mig..
På samma gång vill jag inte vara arg, för hjärtat slår som en hammare...
Märks helt klart att det tär på min hälsa att behöva kämpa denna kamp ensam,
hur sjutton ska jag orka????????????
När nu denna person som skulle vara ett stöd för grabben, om allt vore riktigt-precis som mig, väljer att
blunda och tro att inget händer...och sen inte ens kommer erkänna att h*n haft fel den dagen grabben rasar heller.........ja vet..

Inte konstigt att grabben föredrar att berätta för mig..för den andra h*n lyssnar inte på honom ändå..grabben har lärt sig det..konstigt?? Nej det är det inte...

Be för oss!!!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home