Saturday, April 08, 2006

Att vilja.....men inte kunna!!!!!!!!!!!!!!!


Har ni andra haft dagar där ni velat göra något men av skäl utanför er kontroll inte kunnat göra det??
Jag har en sån dag idag..kroppen värker så jag knappt kan tänka, min högerarm är en katastrof, orken är noll %..
Vädret, ja gissa, det regnar och blaskar..inget promenadväder med barnen då alltså..
Sambon mår pyton för stunden han med, grubblar för mycket..
Barnen är retliga och inget passar..........

Och här sitter då jag och vet inte vad jag ska göra..tankar far i huvudet om att baka tills värken gör sig påmind vid en oförsiktig rörelse...Alltså bara att glömma.
Vädret hade varit perfekt för att baka, men kroppen vill som sagt inte...

Så funderingar kring övervikt och annat..funderar på att starta en hemsida om hälsa eller ett forum, där vi skulle kunna hjälpas åt...
För det finns både under och över viktiga människor som behöver stöd i sin vardag...
Och vad är då bättre än en sida där vi alla kan dela våra erfarenheter????
Kommer skriva här när det är klart..

Nej nu ska jag vila en stund..känns som armen ramlar av snart så det är väl dags att lämna datorn en stund med..

Ha det så bra det går denna gråa vårdag.......om än att våren verkar långt bort..
Som jag skrev i rubriken "att vilja- men inte kunna"...det verkar som om våren vill komma men inte kan för att vintern behåller sitt grepp...Nåja blommor finns ju redan så misströsta inte,våren kommer snart!!

Kramar till er alla som följer vårt öde!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vet bara alltför väl hur du mår.
Huvudet vill så mycket, men kroppen hänger inte med.
Bamsekramar
Maggan

3:36 AM  

Post a Comment

<< Home