Friday, March 24, 2006

Återupprättelse till sist...

Och för en gångs skull nåt positivt att skriva om..
Min hyresvärd har backat och har gett mig skriftligt GODA referenser och
kommer att ge dom även muntligt..
Dom har gett sig med sitt struntprat om oss, jag/vi känner oss återupprättade i anseendet..
Underbar känsla, nu slåss vi inte längre mot väderkvarnar utan har papper på och kan bevisa det vi sagt hela tiden........................

Under??
Ja jag tycker faktiskt det, Gud och hans änglar såg min kamp och gav mig steg ett till sist.
Sen fick "HAN" ju hjälp av alla dessa runt omkring oss, som kämpat för oss..

Men det känns jätteskönt..
Hoppas nu bara att det inte dröjer för länge innan vi får möjlighet att flytta nu..
Kanske nu att hyresvärdar och andra lyssnar........

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Äntligen!!!! Det är ju helt fantastiskt att de gav med sig till sist :-)
Bamsekramar
Maggan
ps. och jag som var arg på min blog, hade behövt läsa din innan jag skrev min ;-)

2:29 PM  

Post a Comment

<< Home