Thursday, April 06, 2006

Sambon blev...........


Sjukskriven idag...fram tills den 10 maj..
Han fick träffa en underbar läkare som direkt förstod var problemet låg nånstans..
Nu får han lugn och ro iallafall den närmaste tiden och kan fokusera på annat..
Ett bekymmer och orosmoment mindre för oss..

Idag har socialen varit på besök i min sons skola..för så att säga utomstående observera hur han fungerar i skolan..hoppas att de ska förstå de med..Sonen tyckte det var trevligt med det besöket, samtidigt tror jag att han förstod att det var för hans skull som de kom dit..
Jag hoppas iallafall att det leder till en uppväcknings signal för dom till att hjälpa oss...

Min vän Mathias som skriver en annan blogg under namnet socialen på adress: www.socialen.blogspot.com har ett viktigt budsakp som han önskar sprids vidare..
Något som jag stöttar fullt ut för det får vara nog nu med myndigheternas övertramp mot oss den lilla människan...Gå dit och läs och kommentera..stötta honom/oss i vår kamp för rättvisa åt ALLA oavsett plånbokens tjocklek..

För de av er som inte upptäckt Tradera vill jag också säga att där kan man göra verkliga fynd..jag har köpt väldigt fina kläder mm där denna vecka och är mycket nöjd..
Kika in på sidan www.tradera.com

Det var allt för denna gång..fortsätt att be för oss att vi hittar en väg ut ur tråkigheterna..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home