Wednesday, April 05, 2006

Så var det dags då!!

Sambons jurist skickar in om stämning mot det företag som sambon arbetar hos.
Detta eftersom han utan direkt anledning fått sparken,dom har ej kunnat specifierar någon anledning till handlandet.
Min sambo mår mycket dåligt av detta..helt knäckt och uppsöker undermorgondagen läkare för det..fattar inte vad som hänt med vårt land och alla dessa orättvisor som finns..
Företagets chef/förmän har aldrig ens pratat med sambon om något och de känner därför heller inte till hur vi har det med min son..detta underlättar ju inte direkt för oss att sambon blivit uppsagd..

Jag undrar hur mycket man ska klara av egentligen innan man går under..
Hur mycket man ska orka och vad i hela friden man gjort eftersom det aldrig blir slut på elände..
Själv är jag så trött på allt...vet inte hur jag ska orka gå vidare..

Be för oss för det behöver vi verkligen nu!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men hallå vännen min!!! Du hade ju glada nyheter idag :-)Trodde du hade lovat att stänga ute alla de negativa.
Jag förstår, du skrev detta i nattens mörka timmar innan du hade fått de gladare. Då ser vi fram emot glada nyheter imorgon redan, kanske ;-)
Bamsekramar
Maggan
ps. bry dig inte om *hurtbullertonen* jag lever ju mitt liv mellan soffan och sängen just nu :-)

8:17 PM  

Post a Comment

<< Home