Friday, April 21, 2006

Det finns..........


Hopp trots allt att jag snart kan vara fri från mina skulder...hoppas önskar och tror att det ska bli så..
Mötte en "ängel" idag som nog trodde att mina skulder var mindre än jag först trott..
Välsignad vare Kerstin Gemborg för den dag hon startade Fattiga Riddare..och genom det lät oss få kunskapen som kan rädda oss...Och tillgång till de som kan regelverken och därmed kan hjälpa oss......Kunskap gör en verkligen FRI............
Ni som ännu inte sett hemsidan för Fattiga Riddare kan kolla här; www.fattigariddare.se

Så kanske kan framtiden trots det som finns i bagaget bli ljusare för oss..
För mina barn och min sambo............
Kanske ändå att det finns en väg ut ur eländet med skulder och alla hinder det innebär..???
Har startat en ny blogg på aftonbladet.se och där kommer jag skriva mer om hur det är att vara skuldsatt och om de hinder vi råkar ut för som inte finns för de som är skuldfria..
Hoppas att ni kommer följa den med...
Myckelord att söka på är "respons" och bloggens namn är ÖDEN!!
Jag hoppas att tittar in där och kommenterar och även gärna startar lite av en debatt där..

I övrigt är vår situation oförändrad just nu..
Vi fortsätter söka annan bostad för att få lugn och ro för barnens och vår egen räkning..
Önskemålen är många och hoppet spirar om än försiktigt..

Fortsätt be för oss..vi behöver allt stöd vi kan få..

Kram till er alla därute..
Annelie

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ber för er var dag. Du ska se att det löser sig snart. Skuldfri, va härligt det låter..ännu härligare är det. Den dagen då du inte behöver oroa dej för posten. Så underbart. Så löser sig säkert boendet..det måste det..så mycket som DU kämpat, så måste det lösa sig..Din kamp o våra böner..det kan inte bli annat än bra sen du. Kram Annking

3:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Håller fortfarande tummar och tår, börjar bli jobbigt, har kramp :-)
Snart, vännen min, blir allt bra ska du se :-)
Kram
Maggan

9:16 PM  

Post a Comment

<< Home