Sunday, May 07, 2006

Strålande sol..................................

Och lusten att sitta här och skriva är inte stor...
Det är varmt och jag försöker att vara ute så mycket det går, trots pollen allergi och rinnande ögon och näsa..jo jag äter pollenmedecin och tar tabletter men det verkar vara så intensiv pollenförekomst att det inte hjälper..så det är bara att hålla ut och ta tabletter och ögondroppar..
För värmen är här och solen...så jag njuter.
Det som känns bäst är att det snart är sommar och att min värk minskar i takt med att värmen håller i sig.

Tråkigt bara att man inte har möjligheten att grilla här, för det vore underbart att kunna göra det...och samtidigt kunna se barnen springa runt och ha roligt.

På onsdag ska jag ringa en hyresvärd och få besked om en lägenhet vi sökt...har vi tur så blir det flytt i sommar...så be för oss att vi får denna lägenhet..
Det finns mycket positivt med den, trädgård och lugnt område och så är lägenheten jättfin.

Ha det så gott i värmen allihop och passa på att njuta..
Kram Annelie

0 Comments:

Post a Comment

<< Home