Monday, June 05, 2006

25 dagar kvar!!!

Nedräkningen har börjat..bara 25 dagar kvar till flytten..
Det står packade lådor överallt.
Skönt ska det bli att komma härifrån...otroligt skönt eftersom grabben vart utsatt för påhopp/misshandel i fredags igen..
Nu verkar iallafall hans pappa fatta att pojken måste härifrån...men han lägger all skuld på skolan helt plötsligt, när han nu inte kan skälla på mig och ge mig skulden för det som händer..han tyckte till och med att det är bra att vi flyttar bort härifrån...kanske kanske att han fattar..

Fast han kom med ett otroligt korkat förslag igår också..att pojken skull gå i 2 skolor..har aldrig hört på maken, hur ska grabben kunna få adekvat utbildning om han går i 2 skolor, han skulle ju bli totalt förvirrad???
Dessutom hade han mage att erbjuda mig pengar för att pojken skulle vara här var tredje vecka..han tror visst att allt handlar om pengar..hmm, börjar väl bli desperat nu skulle jag tro..jag vet faktiskt inte alls varför han säger sådär...
Total förvirring råder i detta...hoppas bara att jag ska slippa ta strid mot pappan, för det skulle inte kännas bra...för det vore så himla onödigt för pojken om det skulle gå till vårdnadstvist igen, vill alltså undvika det om det går..

Puh...
Kommer att vara offline under mer eller mindre hela juli så då blir det inga uppdateringar,detta eftersom vi inte kan koppla abonnemang för datorn innan vi har fått nytt nummer...blir ju telemodem sedan..
Så jag kommer kanske drabbas av dator abstines under juli, om jag hinner tänka så mycket...har ju en trädgård att sköta om sen..vi får se..
Kommer iallafall uppdatera så snart jag hinner igen...

Kram alla ni som följer oss...
HA EN UNDEBAR SOMMAR!!!

Annelie

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Önskar dig o din familj stor Lycka på färden

12:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu är ni säkert på plats . Tänker på er . Lycka till på ert nya ställe . Kram

9:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu är ni säkert på plats . Tänker på er . Lycka till på ert nya ställe . Kram

9:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu är ni säkert på plats . Tänker på er . Lycka till på ert nya ställe . Kram

9:59 AM  

Post a Comment

<< Home