Friday, May 19, 2006

Klappat och klart.....................................


Nu är kontraktet påskrivet och vi (läs jag) har börjat räkna dagarna...känns helt ortoligt detta..
Vi ska verkligen flytta om 5 veckor, 6 dagar och en och en halv timme..ja jag har koll på tiden hihi..

Vi var och kollade på skolan och träffade rektorn där, skolan har vunnit pris för sin fadderverksamhet bland eleverna och för sin nolltolerans mot mobbing, grabben min skaffade nya vänner där på 10 minuter..annat än här det..
Han längtar efter att komma bort härifrån..
Flyttlasset går till en ort ca 10 mil från Göteborg...

Jag är så lycklig..
Huset, för det är en villa med 2 lägenheter..har trädgård med äppel och päronträd...*LÄNGTAR*
Och så blir vi med katt också, till barnens förtjusning..*myser*

Så allt känns just nu underbart..

Kramar till er alla som hållit tummar och tår..

Annelie

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Helt fantastiskt!!! Jag är så glad för er skull, tänk att det ordnade sig till slut! Njut nu och försök ta det lugnt i packningen :-)
Kram
Maggan

1:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Låter så härligt . Ja tänk vadlivet kan vända . Du har verkligen kämpat . Blir avis på er trädgård *L*
Har själv skaffat katt kram

2:00 PM  

Post a Comment

<< Home