Sunday, August 13, 2006

Tillbaka online igen..

Så var man här igen då..
Online och på toppenhumör..

Flytten avklarad och vi trivs som fisken i vattnet..
Nu har vi ett bröllop att se fram emot nästa söndag...KUL!!
Jag längtar..
Kommer skriva till o från när det finns möjlighet för jag surfar på telefonmodem just nu.

Min son trivs och har redan fått vänner här i Vara, som vi nu bor i..I morgon börjar han på fritids, och får ännu fler vänner hoppas jag...känns otroligt skönt att det gått bra.
Han är mycket lugnare och självsäkrare så det märks att flytten var rätt för oss..

Ha det bra alla ni där ute..

Kram Annelie

2 Comments:

Blogger Margareta Hultgren said...

Härligt att ni har fått det så bra :-)Det är fantastiskt hur bra det ordnade sig till slut.
Min telefon krånglar fortfarande men det är ju *lönedags* snart, så det ska väl fixa sig.
Kram
Maggan

8:41 PM  
Blogger Birgit said...

hej hopp kul att få läsa lite hur ni har det ,
Låter gott att pojken mår bra nu . Skönt för honom.

Så nu sker det stora dagen för er . Jag önskar er stor lycka på färden

2:15 PM  

Post a Comment

<< Home