Wednesday, December 11, 2013

Oj oj oj........länge sen


Hej därute.....

Jaa det var längesen jag skrev något alls.  Det har hänt så otroligt mycket i mitt liv att jag helt enkelt inte hunnit skriva, ibland heller inte kunnat.

Det är snart vinterlov för barnen...pojken går numera i första ring på gymnasim i Bollnäs och är inte hemma på veckorna, och tösen ja hon har börjat fyran...båda växer och blir stora nu.

Min mamma har jag förlorat i döden men vet jag kommer träffa henne igen någon gång, det hände 20 maj 2011, saknar min lilla mamma så mycket, inget är liksom som det borde vara längre. Hon fattas mig, visst vi hade jobbiga stunder men de glada var så många mera. Lilla mamma jag är glad att jag höll din hand och kunde tala om för dig att du fick lov att gå- om du inte orkade mer- glad att jag fick hålla din hand vid ditt sista andetag- säga ett sista jag älskar dig. Stolt över mina barn som var med även dom hos dig då...men det är tomt utan din visdom idag- men jag minns allt mer vad du brukade säga i olika situationer, så det blir nog bra till slut.

Kommer skriva in dessa uppdateringar allt eftersom jag minns dom, finns något som borde varit före detta men de kommer i morgon..

Välkomna att läsa igen och ta hand om er därute!!!

Kramar
Annelie

0 Comments:

Post a Comment

<< Home