Thursday, April 03, 2008

Ja här har man inte varit på länge nu...
Så mycket har hänt och jag vet knappt hur jag ska börja...så med andra ord hoppas jag ni överser med hoppet framåt i tiden.

Den 25 mars-08 drabbades min man av stroke, men han hade tur och klarade sig ifrån det med bara muskelsvagheter som följd. Ja och så orkar han ju inte som förut heller så det mesta får jag försöka klara mu, inte helt lätt för jag har ju min värk som ni vet. Så imorgon får vi hemtjänst för första gången, förhoppningsvis bara för en kortare period, men vad ska man göra när man Ej kan bära tungt osv....
Det är bara så typiskt att det hände nu, maken skulle precis påbörja arbetsinriktad rehebilitering.......

För barnen går det bra i skola/dagis vilket är skönt.
Fast ja grabben är motsträvig och verkar det, skoltrött...vet ej vad det beror på.

Hoppas nu att kunna vara här oftare för nu har vi bredband och det finns liksom inga ursäkter till att skriva längre.

Kram allihop
Annelie

Ps) Tack för visat tålamod

0 Comments:

Post a Comment

<< Home